Filmy kobieca nagość, wąż

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje kobieca nagość, wąż. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Mondo Cane można by tłumaczyć jako "Pieskie Życie". Z tym związkiem frazeologicznym kojarzy się zazwyczaj szarówa, pustka w portfelu i nieprzejednany wykidajło w gospodzie. Taki był słodko-gorzki film Charliego Chaplina pod tym właśnie tytułem. Trudno o większe nieporozumienie. Mondo Cane opowiada o życiu skundlonym, atawistycznym, sprowadzonym to najniższych instynktów – chuci, głodu i chęci przeżycia. Nakręcony w 1962 roku film, wprowadzony na ekrany jako dokument etnograficzny, to w istocie najczystsze kino eksploatacji. Wątpliwości cenzury budziły przede wszystkim sceny bezwzględnego uboju dziesiątek zwierząt, które w spazmach dogorywają na ekranie, oraz zarejestrowana w trakcie encierro – gonitwy byków i ludzi w Pampelunie – śmierć człowieka. Ironii całemu przedsięwzięciu dodaje jaskrawa kolorystyka, wynikająca z zastosowania w filmie Technicoloru.
Grupa amerykańskich turystów w trakcie afrykańskiego safari zatrzymuje się na Wyspie Węży. Wkrótce okazuje się, że zapomniana przez ludzi wyspa jest śmiertelną pułapką, pełną wszelkiej maści jadowitych węży.
Człowiek czy pół-bóg? Mężczyzna podejmujący samodzielnie decyzje, czy marionetka despotycznej matki? Kim był ten, który podbił większość ówczesnego świata? Bohaterem czy tyranem? Czy był tym, którym kierowało fatum, czy ambitnym mężczyzną? Jedno wiadomo na pewno - był wielki.


Opowieść o dorosłości pokolenia dzieci kwiatów. Połowa lat 80-tych XX wieku, Jack (Daniel Day-Lewis) wraz z 16-letnią córką Rose mieszkają na odludziu, gdzie przed laty mieściła się hippisowska komuna. Ojciec obsesyjnie chroni Rose od wpływów świata zewnętrznego. Do czasu, kiedy dowiaduje się, że jest śmiertelnie chory...
Po latach niewoli barbarzyński wojownik rozpoczyna podróż, której celem jest zemsta na ludziach odpowiedzialnych za mord rodziców.
Los Angeles, listopad 2019 roku. Na Ziemię przybywa grupa replikantów typu Nexus 6 - humanoidalnych androidów, które po krwawym buncie na pozaziemskiej kolonii starają się dotrzeć do swojego konstruktora. Nie mają zbyt wiele czasu. Ich czas życia wynosi zaledwie cztery lata, a okres ten przedłużyć może jedynie ich stwórca. Replikanci mają jednak zakaz przebywania na Ziemi. Kiedy jeden z nich zabija doświadczonego łowcę androidów - Holdena, policja prosi o pomoc Ricka Deckarda (Harrison Ford) - emerytowanego łowcę uważanego za mistrza w swoim fachu. Deckard staje przed największym wyzwaniem w swojej karierze. Musi zmierzyć się z czterema niezwykle silnymi i szybkimi androidami, przekonanymi o tym, że zasługują na długie życie tak samo jak ludzie. Poszukiwania zbiegów Deckard - wspólnie ze swoim partnerem Gaffem (Edward James Olmos) - rozpoczyna od wizyty w korporacji Tyrella, której właściciel jest jednocześnie konstruktorem replikantów z serii Nexus 6. Tam poznaje piękną asystentką naukowca - Rachael, androidkę, której Tyrell sztucznie wszczepiając wspomnienia swojej siostrzenicy sprawił, że ta nabrała przekonania, że jest człowiekiem. Deckard odkrywa tajemnicę naukowca, waha się jednak z jej ujawnieniem. Piękna Rachael nie jest mu bowiem obojętna.
Seth i Richard Gecko osiągnęli swój życiowy cel: znaleźli się na liście najbardziej poszukiwanych przestępców Ameryki. Swój bandycki szlak znaczą kolejnymi napadami i krwią ofiar. Ale miarka się przebiera – trzeba wiać do Meksyku. Bracia porywają kempingowy wóz Jacoba Fullera – pastora, ojca dwójki dorastających dzieci, Kate i Scotta. Przeciskają się przez pilnie strzeżoną granicę. Następny przystanek to knajpa „Titty Twister” – gdzie można się zabawić od zmierzchu do świtu. Przygotowany przez obsługę program obfituje w liczne niespodzianki: do północy bawią się goście, potem nadchodzi czas gospodarzy – miejscowych wampirów.

Pluton

8,0
Chris Taylor jest młodym, naiwnym Amerykaninem, który rzuca uczelnię i na ochotnika trafia do Wietnamu. Spostrzega, że jego obecność jest zupełnie nieistotna i jest bez znaczenia dla innych żołnierzy, zarówno podczas walki jak i odpoczynku. Wkrótce zrozumie, że musi toczyć dwie bitwy: walczyć z wrogiem i z konfliktem między ludźmi wewnątrz jego plutonu.
Erin Grant traci prawo do opieki nad córką, gdyż nie ma stałej pracy. Dziewczynka przebywa z ojcem, który trudni się oszustwem. Erin pragnie jak najszybciej odzyskać dziecko. Z braku innych możliwości, kobieta podejmuje pracę tancerki w nocnym klubie. Tu zaczyna się nią interesować wysoko postawiony, ale niezbyt zrównoważony polityk.
Tym razem Rambo zostaje zwerbowany przez grupę chrześcijańskich misjonarzy walczących o prawa człowieka, by chronił ich przed piratami w czasie akcji humanitarnej dla prześladowanego burmańskiego ludu Karen. Po tym, jak kilku misjonarzy zostało uwięzionych przez sadystycznych burmańskich żołnierzy, Rambo dokonuje niemożliwego: przy pomocy zorganizowanego przez siebie plutonu najemników podejmuje się uwolnić ocalałych pracowników socjalnych.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…